חשוב להיות מכווני מטרה כדי להבין יותר טוב את התשובה שמתאימה לעסק שלך. מי העסק? מה המוצרים שהעסק נותן? מי קהל היעד? האם יש אדם שעומד מאחורי העסק? האם יש היסטוריה חשובה לעסק? האם לעסק יש שירות חדשני שצריך להסביר אותו ללקוח? איזה מידע אפשר לתת ללקוחות? מה חשוב להגיד להם?
יש כמה סוגי אתרים – הנה שלושה עיקריים שכמובן הם דינמיים ואפשר להתאים אותם באופן אישי לכל עסק.
מה זה אומר? זהו אתר עם עמוד אחד, יכול להיות עם או בלי גלילה, שמכיל בתוכו מסר חזק שימשוך את הלקוח הפוטנציאלי לרצות לדעת עוד על העסק, על שירותיו של העסק ולקבל הצעת מחיר.
מה מטרת האתר? החלק הגדול באתר הוא טופס להשארת פרטים, כי זוהי המטרה העיקרית שלו. בטופס חשוב לבקש מהלקוח שם פרטי ומשפחה, מייל וטלפון. דברים נוספים שהם אפשריים להוסיף זה מקום לכתוב כמה מילים על מה הלקוח מחפש. דבר נוסף הוא ערך מוסף שהלקוח מקבל ברגע שהוא משאיר פרטים, אם זה הרשמה לניוזלטר, הרשמה להרצאת זום ועוד המון דברים נוספים.
וריאציות שונות (בתוספת תשלום): להוסיף חלקים נוספים באתר שבו כתוב מידע נוסף על העסק כמו אודות או מחירון. כמובן שזה תלוי בעסק והאם מתאים לו לתת מחירים בלי לדבר עם הלקוח או שעדיף לפרט יותר בשיחת טלפון.
מה זה אומר? אתר שמכיל כמה עמודים פנימיים. התוכן של האתר נקבע על ידי דרישות העסק. מה חשוב לעסק להגיד ללקוחות כדי לשכנע אותם לבחור בעסק שלכם. כאן אפשר ליצור בלוג שבועי שבו האתר נותן תוכן חשוב ללקוח (רעיונות על מה אפשר למכור?). האתר יכול להכיל גם אודות העסק, המלצות מלקוחות מרוצים, מגוון דרכים ליצור קשר, כתבות על העסק, הסבר מפורט על השירותים הניתנים, לכתוב טווחי מחירים של העסק ועוד ועוד.
מה מטרת האתר? זהו אתר שמכיל יותר מידע מאשר עמוד נחיתה, בשונה ממנו המטרה העיקרית היא לתת מידע רב ללקוח לפני שהוא מחליט לקנות מכם את השירות. האתר הזה לא כולל תשלום אונליין (בשונה מאתר מכירות).
וריאציות שונות (בתוספת תשלום): יש אפשרות להוסיף עמודים נוספים שלא כלולים בחבילה המוצעת אצלנו, אפשר להוסיף דברים שנראים לכם חשובים לעסק שלכם, מידע שיבדל אתכם ממתחרים שלכם ועוד ועוד.
מה זה אומר? במילים אחרות שמו אתר ecommerce, אתר שמכיל את המוצרים שהעסק נותן, מכיל שורת חיפוש שמקלה על האתר במציאת מוצרים, והכי חשוב האתר נותן ללקוח לקנות את המוצר ללא צורך בהתקשרות נוספת. באתר אפשר להוסיף אופציה למוצרים משלמים ובכך להגדיל את הקניה של הלקוח.
מה מטרת האתר? למכור מוצרים באינטרנט ללא צורך להגיע לחנות פיזית. אפשרות להגיע ללקוחות מכל מקום ללא הגבלה של אזור.
וריאציות שונות (בתוספת תשלום): משתנה לפי מספר העמודים, מספר הקטגוריות, להוסיף מידע נוסף על העסק, אודות, המלצות וכו.